Kinnisvarauudised meilt ja mujalt

Kinnisvarauudised meilt ja mujalt

2017-12-11T13:23:26+00:00dets. 11, 2017|Uncategorized, Emotsioonid, Uudised, Arvamused|

Epicenter Kinnisvara meeskond käis 3.-6. novembril aset leidnud NAR (National Association of Realtors) ülemaailmsel kinnisvarakonverentsil Ameerika Ühendriikides. Seekord toimus konverents Chicagos.

Epicentrist osales 5 inimest Leanika Järve, Kairi Ummus, Priit Karjus, Sirli Nurm ja Kristiina Parve. Kuna loenguid oli kolme päeval väga palju otsustati üheskoos teemad ära jagada ning hiljem kõikidest teemadest üheskoos kokkuvõte teha.

Konverentsi läbivaimaks teemaks oli maakleri ja kliendi suhted tänapäeva kinnisvaraturul ning kinnisvaramaaklerite äri. Maailma miljonäridest tippmaaklerid jagasid kogemusi ja õpetusi nii uutele kui ka kauem turul olnud kinnisvaramaakleritele. Kinnisvarabüroo omanikele mõeldud loengutelt sai häid juhtniite, kuidas oma kontorit ja äri veelgi efektiivsemalt juhtida.

Priit Karjus: “Tarbijatele suunatud edustrateegiad muutuvad ajas pidevalt, kuid kunagi ei muutu vajadus ainulaadsete ja tõhusate viiside järele millega kliente kaasata. Konkurentsist jagu saamine ei seisne ainult konkurentsi võitmises, vaid konkurentsis edumaa saavutamises. Tuleb töötada kirega ja endale omase klientuuriga. Inimesed vajavad hoolivust. Usu iseendasse ja sellesse, et teed suurepärast tööd. Eesmärke saab alati kergitada (suurendada), sõltumata vanusest. Ole igal järgmisel päeval parem, naerata, näe edukas välja. Ärka igal hommikul mõttega, et tahad võita kõiges, mida teed.”

Kairi Ummus: „Kui tahad rohkem teenida, tuleb rohkem treenida“, ütleksin lühikokkuvõtteks.

Iga müügiinimene peaks tundma läbi ja lõhki kõiki müügitsükli komponente, milleks on:

1)   enesehäälestamine;

2)   kliendiga kontakti loomine ja emotsionaalse sideme saavutamine;

3)   vajaduste väljaselgitamine;

4)   teenuse tutvustamine;

5)   vastuväidetega tegelemine;

6)   müügi vormistamine;

7)   lisamüük;

8)   järelmüük.

Kahjuks ei ole 90% müügitöötajaist nendest sammudest teadlik või ei mõista nende olulisust. Kõik ei saa ja ei peagi olema sinu kliendid. Oled õnnelik ja töökas just siis, kui su ümber on kliendid, kes ka sinust lugu peavad.

Kõige parem müügiinimene on just see, kes hoolimata oma kõrgest professionaalsest tasemest investeerib enesearengusse endiselt kõvasti nii aega kui ka raha.

Leanika Järve: “ Tänapäeva konkurentsis peab maakler olema väga pädev, et võita kliendi usaldus ja pakkuda tõelist väärtust. Sain targemaks just selles osas, kuidas õpetada maaklereid veelgi paremini turumõõdikuid jälgima ja kuidas pakkuda kliendile veelgi paremat väärtust.

Objekti internetti riputamine ei ole keeruline enam ühelegi kliendile, aga arvutada absorptsiooni määra või piirkonna likviidsust võib siiski tavakliendile üle jõu käia, kuid maaklerile on see aga igapäeva töö.

Sain aru, et arenguruumi ja võimalusi veelgi paremaks ja professionaalsemaks saada on meil kindlasti. Epicenter Kinnisvara missioon on olla kliendipõhine, mitte tehingupõhine maakler.”

NAR

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Liitu meie uudiskirjaga!
ErrorHere